Sposoby ustalania cen na podstawie kosztów

Dodano: 10 grudnia 2010

Czy wiesz może, jak najlepiej ustalić poziom cen sprzedawanych przez Twoją firmę produktów? Czy wiesz zdajesz sobie sprawę, jakie ta - wydawać by się mogło - prosta czynność, ma później istotne znaczenie w wielkości realizowanej sprzedaży, a przez to konkurencyjności Twojego przedsiębiorstwa? Jeśli chcesz wiedzieć, jak kalkulować cenę, aby pokryła ponoszone przez Twoją firmę koszty oraz pozwoliła uzyskać zysk, przeczytaj teraz to hasło. Dowiesz się z niego między innymi:

  • Jak w praktyce zastosować 4 metody ustalania cen na podstawie kosztów?
  • Jakie są wady metody marży netto?
  • Jak w praktyce wyznaczyć ceny przy produkcji wieloasortymentowej?
  • Kiedy warto zastosować metodę bazującą na stopie zwrotu z kapitału?
  • Jakie formuły cenowe może zastosować Twoja firma w krótkim i długim okresie?
  • Na czym polega koncepcja dolnej granicy ceny?

 

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz