Jak odzyskać odszkodowanie od nierzetelnego usługobiorcy?

Mirosław Siwiński

Autor: Mirosław Siwiński

Dodano: 23 kwietnia 2012
Pytanie:  Nasza spółka wynajęła firmę transportową, która miała dostarczyć materiał do naszego odbiorcy. Niestety firma nie dołożyła należytej staranności i wskutek transportu materiału w brudnej cysternie spowodowała zabrudzenie i konieczność wymiany partii materiału. Materiał ten musiał zostać poddany uzdatnieniu w naszej firmie, a więc dodatkowo ponieśliśmy koszty transportu w obie strony i koszty te mamy udokumentowane fakturą VAT od innego przewoźnika. Jaki wobec tego dokument powinniśmy wystawić firmie transportowej, która jest sprawcą szkody: notę obciążeniową, fakturę VAT?

Pozostało jeszcze 46% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Mirosław Siwiński

Autor: Mirosław Siwiński

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego w 2001 r. Doradca podatkowy i radca prawny w Advicero Tax Nexia. Od 2004 r. wykładowca w zakresie VAT, podatku akcyzowego oraz analizy podatkowej. Autor lub współautor ponad 250 artykułów oraz ponad 20 książek o tematyce podatkowej. Do 2019 r. Dyrektor Departamentu Podatków Kancelarii Prof. W. Modzelewskiego
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz