Zarządzanie wynikami klientów kluczowych - case study

Dodano: 8 grudnia 2011
Zarządzanie wynikami klientów kluczowych - case study

Monitorując wyniki finansowe firmy, często zapomina się, że bardzo wiele zależy od zyskownej sprzedaży do klientów najważniejszych, kluczowych. Zasada Pareto, która w tym przypadku oznacza, że 20% klientów generuje 80% zysku dla firmy, ma tu zastosowanie - poprawiając wynik na kluczowych klientach, możesz wydatnie polepszyć wyniki całej Twojej firmy. Czy chcesz wiedzieć, jak to w praktyce zrobić? Przeczytaj to unikalne studium przypadku, a dowiesz się m.in.:

  • Dlaczego warto zarządzać klientami kluczowymi?
  • Jakie 3 obszary wchodzą w skład zarządzania przychodami w ramach kluczowych klientów?
  • Jak w praktyce zarządzać rabatami w przypadku klientów kluczowych?
  • Jak kontrolować strukturę udzielonych rabatów?
  • Jak w praktyce zarządzać kosztami odnoszącymi się do klientów kluczowych?
  • Jakie jest 6 etapów opracowania modelu określającego planowaną marżę związaną ze współpracy z klientem kluczowym?

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.