Wspomaganie decyzji za pomocą analizy CVP - case study

Dodano: 12 stycznia 2011
Wspomaganie decyzji za pomocą analizy CVP

Analiza CVP wspiera podejmowane przez Ciebie decyzje dotyczące operacyjnej działalności firmy. CVP to skrót od 3 kluczowych obszarów objętych tą analizą: C (ang. Cost) dotyczy kosztów zmiennych i stałych, V (ang. Volume) to wielkość produkcji i sprzedaży, P (ang. Price) obejmuje swoim zakresem ceny. Będziesz mógł się przekonać, jak możesz usprawnić proces decyzyjny oraz jak podejmowane przez Ciebie decyzje dotyczące produkcji i sprzedaży wpływają na wynik finansowy firmy.

  • Co da Ci w praktyce policzenie marży pokrycia?
  • Jak w praktyce poradzić sobie z problemem wyboru asortymentu i ograniczeniami z nim związanymi?
  • Jak podejmować decyzje związane z wyborem technologii do produkcji?
  • Jak policzyć, kiedy warto zrezygnować z produkcji określonego towaru i dzięki temu oszczędzić pieniądze?
  • Jak w praktyce sprawdzić, czy nie opłaca się skorzystać z oferty kooperanta?
  • Jak poprawić wynik finansowy, bazując w analizach na dolnej granicy ceny?

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz