Skuteczna polityka cenowa w firmie - case study

Dodano: 7 marca 2012
Skuteczna polityka cenowa w firmie

Polityka cenowa nie należy do łatwych zadań. Proces ustalania najdogodniejszych cen dla Twojej firmy - z jednej strony takich, by nie utracić klientów w związku ze zbyt wysoką ceną, a z drugiej na tyle wysokich, by zapewnić przedsiębiorstwu rentowność działania - nie jest działaniem, które można wykonać „od tak”, bez głębszego zastanowienia. Czy wiesz, jak bezbłędnie „zajmować” się cenami z pożytkiem dla Twojej firmy? Jeśli masz wątpliwości, przeczytaj to studium przypadku, a dowiesz się również:

  • Na czym polega metoda „kosztu plus”?
  • Jakie w praktyce strategie cenowe możesz zastosować?
  • Jak dostosowywać ceny w zależności od cyklu życia produktu?
  • Jak w praktyce zarządzać relacją ceny do wartości?
  • Jak różnicować ceny, poprawiając przychody ze sprzedaży Twojej firmy?

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.