Jak wypełnić PIT-11, gdy w grudniu pracodawca zawyżył koszty uzyskania przychodów

Dodano: 3 lutego 2015
Pytanie:  W grudniu pracownicy firmy otrzymali dwie wypłaty:  wynagrodzenie  za październik i listopad. Omyłkowo odliczyliśmy w każdej z list miesięczne koszty uzyskania przychodów. Czy w tej sytuacji konieczna jest korekta? Czy w PIT-11 należy wykazać dochód , koszty uzyskania przychodów i zapłacone zaliczki wynikające z list płac (pracownicy ich jeszcze nie otrzymali). Wysłaliśmy natomiast PIT-4R. Czy korekta będzie dotyczyła kwoty należnej zaliczki za grudzień (zaliczka przez nas wpłacona byłaby chyba zaniżona).

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Słowa kluczowe:
korekta PITPIT-11PIT-4R
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz