RSS Mapa strony Ustaw jako startową Mój portal środa, 30 lipca 2014 r.
Jesteś tutaj: Strona główna » Nowości » Dokumenty związane z nawiązaniem stosunku pracy » Wzory dokumentów
Rozmiar tekstu:  f1 f2 f3
RSS

Zakres obowiązków - wzór

Pracodawca zawierając z pracownikiem umowę o pracę określa rodzaj pracy, która ma być przez pracownika wykonywana. Ponadto pracodawca może dodatkowo określić zadania pracownika wynikające z umowy o pracę w formie zakresu czynności (zakresu obowiązków).
Informację tę przechowuje się w części B akt osobowych, a tutaj znajdziesz przykładowy wzór zakresu obowiązków dla pracownika.

Uwaga: artykuł jest dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu FK?

Tylko w Portalu FK:

  • informacje o planowanych i aktualnych zmianach przepisów księgowo-podatkowych,
  • wiarygodne interpretacje zmian przygotowane przez zaufanych ekspertów,
  • możliwość indywidualnej konsultacji z ekspertem,
  • mnóstwo wzorów dokumentów, m.in.: deklaracje i formularze do ZUS i dokumenty związane z kontrolą Urzędu Skarbowego.

Porady o zbliżonej tematyce


Strona używa plików cookies.

Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.