Nie zawsze gratis wręczony kontrahentowi można zaliczyć do kosztów podatkowych

Sylwia Maliszewska

Autor: Sylwia Maliszewska

Dodano: 12 grudnia 2014

Firma, która przekazuje partnerom biznesowym prezenty, musi zadbać o to, aby miały one funkcję reklamową. Tylko wówczas poniesione wydatki można zaliczyć do kosztów podatkowych.

Sprawa dotyczyła spółki, która na potrzeby reklamy wydaje swoim kontrahentom oraz do własnych salonów sprzedaży wyroby sanitarne, które sama wyprodukowała. Wątpliwości dotyczyły tego, czy poniesione wydatki są kosztami uzyskania przychodów. Przedsiębiorstwo uważało, że tak.

Organ podatkowy był jednak innego zdania.

Pozostało jeszcze 73% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Sylwia Maliszewska

Autor: Sylwia Maliszewska

Ekspert podatkowy. Od kilkunastu lat związana z wydawnictwem Wiedza i Praktyka. Redaktor prowadząca Portalu Finansowo-Księgowego oraz "Orzecznictwa i Interpretacji Podatkowych".
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz