Autor: Hanna Miszewska
Dodano: 6 października 2010
Pytanie:
Jesteśmy jednostką budżetową i od 19 czerwca 2008 r. zatrudniamy pracownika z 30 letnim stażem pracy na podstawie umowy na czas nieokreślony. Pracownik w trakcie zatrudnienia tj. 20 kwietnia 2009 r., nie rozwiązując umowy o pracę i nie informując pracodawcy przeszedł na emeryturę. Kiedy ww. pracownik powinien otrzymać odprawę emerytalną? Z chwilą otrzymania decyzji o przyznaniu emerytury tj. 20 kwietnia 2009 r., czy też dopiero z chwilą rozwiązania stosunku pracy? Nadmieniam, że pracownik pracuje nadal i planuje zrezygnować z pracy z dniem 1 stycznia 2011 r.
Pozostało jeszcze 83% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)